Sledi seznam diplomantov in povzetki diplom
VSŠ programa poslovni sekretar na zavodu IZRAZ, Ljubljana v
študijskem letu 2005/2006. Diplomanti so
zbrani po terminih zagovora diplomskega dela:
19. december 2006
Tatjana Rihtaršič, mentor Stane
Bokal
Motivacija zaposlenih v podjetju Legrand SLV d.o.o. [Glej povzetek]
Izkušnje uspešnih organizacij kažejo na dejstvo, da danes ni največji izziv
razviti vizijo razvoja organizacije in postaviti strategijo za njeno
uresničitev, temveč vzpostaviti sistem, ki vzpodbuja zaposlene, da ji sledijo
in čutijo pripadnost organizaciji. Cilje posameznika in organizacije je
potrebno vse bolj povezovati in usklajevati. Način vodenja, komuniciranje med
vodjem in zaposlenimi in dobro poznavanje vizije podjetja, postaja vse
pomembnejši faktor, ki vpliva na motiviranost zaposlenih za doseganje ciljev
organizacije in osebnostni razvoj zaposlenih. Ustrezno vodenje in dobro
poznavanje motivacijskih modelov in dejavnikov se odraža tudi v pozitivni
organizacijski klimi.
S pomočjo kvantitativne analize vprašalnikov zaprtega tipa sem v svoji
diplomski nalogi ocenila motivacijo zaposlenih v podjetju Legrand SLV d.o.o.,
in na osnovi le te vodstvu podjetja predlagala možne rešitve in izboljšave.
Mojca Ropoša, mentorica Barbara
Grintal
Stres na delovnem mestu [Glej povzetek]
V življenju se stresu ne moremo izogniti, spremlja nas na vsakem koraku. Malce
stresa je lahko pozitivna stimulacija. To občutimo, ko v našem delu vidimo
smisel, in si želimo stalnega učenja novih stvari. Pozitivni stres čutimo, ko
delamo z veseljem in navdušenjem, ko vidimo v delu spodbudo, ko dajemo od sebe
vse najboljše v sodelovanju s sodelavci in vemo, da je naše delo cenjeno in
imamo občutek, da se lahko osebnostno razvijamo. Negativni, škodljivi stres
občutimo, kadar so naše obremenitve na delu prevelike, ko porabimo za delo
preveč časa. Dolgotrajni stresni vplivi se kažejo kot porušena presnova v telesu
in porušeno ravnotežje imunskega sistema. Pomembno je to, da ga znamo
obvladovati in se z njim uspešno spopasti.
Vzroki za stres na delovnem mestu so prevelike zahteve, delo pod pritiskom,
prepletanje vlog, načini komuniciranja in stiki z drugimi.
Posledice neobvladljivega kroničnega stresa se odražajo na celotnem organizmu.
Povzroči lahko čustvene, duševne in fizične težave. S stresom so povezani tudi
nezdravi vedenjski vzorci in navade, kot so alkoholizem, kajenje, prekomerno
uživanje hrane ...
Stresni odziv pa ni nekaj neozdravljivega. Ko odkrijemo vzrok stresa, ga lahko
sami odpravimo. Pomembno je, da smo samozavestni, da znamo upravljati s časom in
racionalno razmišljati, da ustvarjamo boljše medčloveške odnose ter da skrbimo
zase.
Dušan Kunaver, mentorica Danica
Cedilnik
Tkem svojo življenjsko mrežo [Glej povzetek]
V tej nalogi sem skušal prikazati, kako sem si po dokaj razgibanem, burnem
življenju končno zaželel več umirjenosti, premočrtnosti, smiselne
ustvarjalnosti. Najtežje je bilo najti pot od želje do uresničitve. Ko sem
prebral med drugimi knjigami tudi knjigi Čar samozavesti in Pogum odpira vsa
vrata, sem odkril, da je to tisto, kar iščem in bi to delil z osebo, ki jo
ljubim. Avtorica namreč govori, kako odkrivati in polniti svojo življenjsko
mrežo z vrednotami, ki nam obogatijo in oplemenitijo življenje.
Izbral sem tiste vrednote, ki so zame najpomembnejše in se jih do zdaj morda
sploh nisem zavedal, jih znal na pravi način pokazati ali pa jih nisem videl v
pravi luči.
Zavedam se, da s to diplomsko nalogo nisem opravil le svoje šolske dolžnosti,
ampak sem obogatil svoje življenje, s tem pa tudi življenje svojih najbližjih.
Čustvena inteligenca je najpomembnejši dejavnik osebne prilagoditve ter
uspešnosti v odnosih in na delovnem mestu, kar dokazuje Daniel Goleman v svoji
uspešnici Čustvena inteligenca. Čustvena inteligenca zajema zmogljivosti, kot so
spodbujanje sebe, kljubovanje frustracijam, obvladovanje razpoloženja in
sproščanje stisk, ki zavirajo sposobnost razmišljanja in vživljanja v čustva
drugih (empatija).
Strokovnjaki so se v zadnjih letih pri napovedovanju poklicne uspešnosti in
splošne prilagodljivosti v življenju preveč zanašali na rezultate inteligenčnih
testov. Pri teh vidikih življenja namreč IQ ni tako zelo pomemben, čeprav ni
zanemarljiv. Velikokrat je bilo že ugotovljeno, da imajo ljudje, ki poznajo
svoja čustva, jih znajo uravnavati ter poznajo empatijo, prednost na vseh
življenjskih področjih. Ljudje, ki ne znajo nadzorovati svojega čustvenega
življenja, se v sebi neprestano bojujejo in rušijo zbranost pri delu ter jasnost
misli. Čustvena inteligenca precej bolj dopolnjuje lastnosti, zaradi katerih smo
bolj človeški.
Ena najpomembnejših poti do sreče je skrita v razvijanju svoje čustvene
inteligentnosti. Za našo uspešnost in srečo je potrebno predvsem zavedanje sebe
in svojih čustev, sprejemanje sebe, samozaupanje, spoštovanje, ustvarjalnost ter
sposobnost vzpostavljanja toplih odnosov v službi, družini in okolju. Pomembno
je tudi, da sprejemamo odgovornost za svoje življenje in da za svoje stanje ne
krivimo drugih ljudi ali okoliščin.
Prihodnost podjetja ima danes v rokah mojster v medsebojnih spretnostih. Uspešen
menedžer je čustveno stabilen, ustrezno razume, uporablja in nadzira čustva.
Ustvarja pozitivno delovno okolje, v katerem so zaposleni zadovoljni in dobivajo
priložnosti ter spodbude za visoke delovne dosežke.
S poznavanjem komponent čustvene inteligentnosti lahko ugotovimo, kakšno delo bi
bilo
za nas najbolj primerno, in si tudi zagotovimo večjo uspešnost v življenju.
Ugotoviti moramo, katerim tipom čustvene inteligentnosti ustrezamo in na podlagi
le-teh razviti šibka področja svoje osebnosti, ki so potrebna za boljše
razumevanje z drugimi ljudmi in pomembna za uspešnost na vseh področjih
življenja.
5. februar 2007
Štefan Voros, mentorica Barbara Grintal
Ergonomsko urejeno delovno mesto
[Glej
povzetek]
V zadnjem času se ergonomska spoznanja vse bolj uvajajo tudi v industrijo.
Nove ugotovitve o človeški fiziologiji in anatomiji ter novostih v tehnologiji
omogočajo ustrezno ureditev delovnega okolja, kar pomeni večjo skrb za zdravje,
povečano storilnost in boljše počutje na delovnem mestu.
S problemi in področji, ki jih združuje ergonomija, se ukvarjajo številne
discipline, pri katerih najbolj prednjačijo psihologija, filozofija,
sociologija, antropologija, organizacija dela. Le dobro poznavanje vseh
lastnosti kot tudi dobra organizacija dela omogočata postavljanje človeka na
pravo delovno mesto in s tem pravilno izrabo njegove razpoložljive energetske in
psihične kapacitete in tako prilagoditev na človeka.
21. februar 2007
Minka Hvastija, mentorica Barbara Grintal
Reševanje konfliktov v organizaciji
[Glej
povzetek]
Nove gospodarske razmere so nam v zadnjih letih prinesle
marsikatero novost, obenem pa nove poglede na kapital, lastništvo in
medosebne odnose, katerih vedno bolj pomemben del so konflikti. In
uspešno reševanje konfliktov je ena poglavitnih nalog menedžerjev
sodobne dobe, saj je tesno povezano z upravljanjem s človeškimi
viri.
S pomočjo literature in osebnih izkušenj v dolgoletni delovni dobi
sem v diplomi predstavila teorijo in prakso reševanja konfliktov z
vidika menedžmenta.
Z analizo treh različnih tipov menedžerjev sem prišla do zaključka,
da je način reševanja konfliktov v organizaciji odvisno od velikosti
podjetja (števila zaposlenih) in osebnostnih lastnosti menedžerja.
Seveda igra pomembno vlogo v tem cilj in vizija vsakega menedžerja,
saj temu podreja vse svoje odločitve.
Pomembno dejstvo je tudi to, da smo zaposleni premalo ozaveščeni in
izobraženi. Tako se ne zavedamo, kaj se z nami dogaja, kako lahko
zadevo bolj enostavno rešimo in bolj poskrbimo za svoje koristi.
Petra Zaman, mentorica Danica Cedilnik
Pomembnejša poglavja novega slovenskega pravopisa
[Glej
povzetek]
Diplomska naloga podrobneje predstavlja vsa pomembnejša poglavja
iz Pravil šeste, ponovno pregledane izdaje slovenskega pravopisa, ki
je izšel leta 2001. V njej so predstavljene bistvene lastnosti in
posebnosti slovenskega pravopisa, ki bi moral poznati vsak, ki se
srečuje z jezikom. Naloga je osredotočena predvsem na
poslovno-uradovalni jezik.
V diplomski nalogi so podrobneje predstavljena naslednja poglavja:
raba velikih in malih črk, ločila in pisanje skupaj, z vezajem ali
narazen.
Zadnje poglavje predstavlja slovarček prepovedanih, nepravilnih in
odsvetovanih besed. Te besede sem izpisala iz slovarskega dela
pravopisa. V desnem delu slovarčka so zapisane pomensko, vsebinsko
in stilsko boljše možnosti.
23. april 2007
Maja Užmah, mentorica Barbara
Grintal
Poslovna skrivnost [Glej povzetek]
Tehnologije in informacije so zelo pomembne za uspeh, zato je
omejevanje njihove dostopnosti vsem v družbi ključnega pomena.
Takšne informacije označujemo kot poslovna skrivnost.
V prvem delu podajam nekaj razlag pojma poslovna skrivnost ter
opredeljujem podatke, ki se štejejo za poslovno skrivnost.
V poglavju "Poslovna skrivnost skozi čas" opredeljujem posamezne
primere nastanka in varovanja poslovne skrivnosti. Z nastankom vsake
skrivnosti je namreč povezano prizadevanje, da je nihče ne bi
razkril. Zaradi tega se je pričel boj med tistimi, ki so hoteli
izvedeti skrivnost, in tistimi, ki so jo želeli ohraniti zase.
Poslovne skrivnosti delimo na posamezne vrste, za vse pa velja enak
način varovanja, torej prepoved njihove izdaje in zlorabe. Poslovne
skrivnosti lahko v grobem razdelimo na tovarniške in poslovne.
Zaradi lažjega varovanja in zaščite poslovnih skrivnosti je
pomembno, da se seznanimo z značilnostmi le-teh.
V poglavjih predstavljam tudi opredelitve pojma poslovne skrivnosti
po določilih Kazenskega zakonika, nato po določilih Zakona o
gospodarskih družbah in nazadnje interne opredelitve poslovne
skrivnosti v podjetju. Ker je opredelitev pojma poslovna skrivnost v
naši zakonodaji preozka, v podjetju dostikrat nimajo druge izbire,
kot da za lastne potrebe sami opredelijo, kateri podatki, ki jih
država ne pomaga ščititi, imajo naravo poslovne skrivnosti in jih
bodo zato varovali in ščitili. Pojasnjujem tudi varovanje po Zakonu
o delovnih razmerjih in splošna določila glede varovanja tajnih
podatkov.
V poglavju "Pravna ureditev in izdaje poslovnih skrivnosti" navajam
področja, kjer država podjetjem pomaga ščititi njihove poslovne
skrivnosti z zakoni. Zlorabo in izdajo poslovne skrivnosti v
Sloveniji pravno urejajo Kazenski zakonik Republike Slovenije, Zakon
o varstvu konkurence, Zakon o avtorskih in sorodnih pravicah ter
Zakon o industrijski lastnini. V navajanju podatkov glede pravne
ureditve izdaje in zlorabe poslovne skrivnosti po določilih
Kazenskega zakonika RS, ekonomskem pomenu posedovanja in izdaje ter
zlorabe poslovnih skrivnosti navajam tri primere zlorabe poslovne
skrivnost; razkritja oz. izdaje poslovne skrivnosti in problema
varovanja poslovnih skrivnosti.
V diplomskem delu obravnavam tudi primer neetičnega ravnanja – s
pomočjo praktičnega primera kršitve pravic industrijske lastnine.
Ker je varovanje poslovnih skrivnosti zelo pomembno tudi za poklic
poslovnega sekretarja kot zaupanja vredne osebe v podjetju,
predstavljam posamezna področja, kjer je varovanje poslovne
skrivnosti še posebej pomembno.
Ob vsakokratnem razkritju poslovne skrivnosti se vedno pojavi
vprašanje poslovne etike, ki jo obravnavam na koncu diplomskega
dela. Rešitev za boljšo zaščito poslovnih skrivnosti namreč leži v
izboljševanju odnosov z zaposlenimi kakor tudi ustreznimi pravnimi
in organizacijskimi rešitvami, ki bi poslovnim skrivnostim omogočila
njihovo pravno zaščito in legalno uporabo za razvoj gospodarskih
subjektov in panog.
Andrej Užmah, mentorica Barbara
Grintal
Pospeševanje prodaje [Glej povzetek]
Zaradi vse večjega tekmovanja na terenu, ki ga povzročajo
globalizacija, naraščajoča konkurenca, tehnološki napredek,
bliskovit pretok informacij – posledica tega je povečanje ponudbe,
so podjetja prisiljena, da iščejo nove možnosti in ideje, da
obdržijo dosedanje porabnike ter pridobivajo nove.
Na podlagi vsega tega so podjetja prišla do ugotovitve, da je
potrebno nameniti vse več sredstev ne le oglaševanju, marveč tudi
pospeševanju prodaje.
Osnovni namen pospeševanja prodaje je povečanje obsega prodaje.
Podjetja uporabljajo razne vrste spodbud za pospeševanje prodaje, da
bi kupce pritegnili k prvem nakupu, nagradili zveste kupce in
povečali stopnjo ponovnih nakupov zgolj priložnostnih uporabnikov.
Podjetja uporabljajo pospeševanje prodaje, da bi spodbudila močnejši
in hitrejši odziv porabnikov. Najpomembnejša značilnost pospeševanja
prodaje je, da le-ta v večini primerov le kratkoročno vpliva na
prodajo, ne pripomore pa k povečanju celotnega obsega prodaje.
V diplomski nalogi bom najprej predstavil teoretična izhodišča o
trženjskem spletu (pomen in vloga, inštrumenti trženjskega spleta,
tržno komuniciranje), v nadaljevanju pa bom podrobneje predstavil
pospeševanje prodaje (opredelitev, namen, cilji, metode,
zakonodaja).
V prvem delu diplomskega dela opredelim namen pospeševanja prodaje.
Na kratko predstavim cilje, ki jih ima podjetje pred samim
pospeševanjem prodaje. Več ciljev izpolnimo, boljši bo končni
rezultat, ki ga bom analiziral po samem pospeševanju prodaje.
V nadaljevanju diplomskega dela prikažem, kako smo se pospeševanja
prodaje lotili v NLB d. d. Pod drobnogled bom vzel pravkar končano
»akcijo« pospeševanja prodaje kreditov in življenjskih zavarovanj
kreditojemalcev. V tabelah zaradi varovanja tajnosti podatkov nisem
navedel konkretnih številk, ampak sem vse skupaj izrazil v
odstotkih.
Daliborka Ilič, mentorica Barbara Grintal
Uvedba Evra v Sloveniji [Glej povzetek]
Glavni cilj diplomske naloge je opredeliti pomen Evropske unije in
evra, kaj je za Slovenijo pomenil vstop v EU in kakšne spremembe je
prinesla uvedba nove valute. Za vstop v EMU in uvedbo evra je morala
Slovenija izpolniti Maastrichtske kriterije. Razlogi za uvedbo evra
so bili gospodarski in politični, posledično je to pomenilo
stabilizacijo valute in širitev slovenskega gospodarstva. Največji
strošek pri uvedbi evra so imele slovenske banke, saj so sredstva
poleg v informacijsko tehnologijo morale vložiti tudi v dodatno
izobraževanje zaposlenih. Prednosti uvedbe evra sta stabilnejša
valuta ter lažja primerjava cen z državami, kjer evro že imajo za
nacionalno valuto.
Marija Omerzel, mentorica Barbara
Grintal
Evidentiranje in arhiviranje v UE LJ izpostava Šiška [Glej povzetek]
Upravljanje z dokumentarnim gradivom v okviru organov državne uprave
je bilo zaradi pomena dokumentarnega gradiva vedno urejeno s
pravili, ki so določala postopke in načine evidentiranja in
shranjevanja uradnih dokumentov. Dokumentarno gradivo je nosilec
informacij, te pa so ključnega pomena za uspešno poslovanje
upravnega organa. Dosledno upoštevanje pravil o ravnanju z
dokumentarnim gradivom omogoča preglednost dokumentarnega gradiva.
Urejenost stalnih zbirk dokumentarnega gradiva omogoča, da bomo čim
hitreje, v korist upravnega organa, ki vodi postopek in v
zadovoljstvo strank, našli informacije. Sedaj to področje ureja
Uredba o upravnem poslovanju. Navedeni predpis predstavlja temelj
sodobnega in do strank prijaznega delovanja organov javne uprave. Ob
doslednem spoštovanju tega predpisa in informacijski podpori občanom
in organom, ki vodijo postopke, omogoča hiter dostop do
dokumentarnih gradiv, ki jih potrebujejo pri uveljavljanju svojih
pravic.
Pregledala sem 30 naključno izbranih zadev in primerjala urejenost
dokumentarnega gradiva teh zadev z uredbo. Ugotovila sem, da
praktično ravnanje ne odstopa bistveno od normativnega, vendar je
potrebno zagotoviti stalno izobražavanje in usposabljanje vseh
zaposlenih, ozaveščanje vseh, ki rokujejo z dokumentarnim gradivom o
pomenu urejenosti gradiv tako za stranke kot tudi za upravni organ
in o pomenu sodelovanja glavne pisarne z uradniki in vodilnimi
delavci.
Urška Komerički, mentorica Barbara
Grintal
Sprejem ISO standarda v podjetju Juma Logistika d.o.o. [Glej povzetek]
V diplomski nalogi sem predstavila pojem mednarodni standard.
Podrobneje sem analizirala standard ISO 9001:2000, pri čemer sem
primerjala zahteve, ki jih določa, s poslovnimi procesi v manjšem
podjetju Juma logistika d.o.o., ki opravlja logistično dejavnost.
Uporabila sem primerjalno metodo ter ugotovila za vsako specifično
točko standarda, katere so pomanjkljivosti, ki bi jih podjetje
moralo izpolniti, da si pridobi certifikat kakovosti.
V zadnjem delu naloge sem opravila analizo s pomočjo anketnega
vprašalnika, pri čemer sem ugotavljala naklonjenost in poznavanje
standarda v podjetju ter pripravljenost za uvedbo sprememb. Hkrati
sem analizirala še ocene zadovoljstva pri delu in poznavanje
poslovnih procesov ter navodil za delo.
Rezultati kažejo na dobro organiziranost podjetja, ki bi z odpravo
manjših pomanjkljivosti lahko v približno dveh letih pridobilo
certifikat kakovosti.
Problem predstavlja prepoznavnost zahtev standarda, ki je
presenetljivo majhna, vendar je na drugi strani pripravljenost
zaposlenih za učenje in prilagajanje spremembam, ki bi jih standard
doprinesel, velika.
25. april 2007
Suzana Novak, mentorica Danica Cedilnik
France Žagar: Slovenska slovnica in jezikovna vadnica
[Glej povzetek]
Moje diplomsko delo sem posvetila naši slovenski slovnici, saj sem
želela obnoviti in dopolniti svoje znanje na tem področju. Spoznala
sem, da čim bolj sem se poglabljala v zakonitosti slovenskega
jezika, manj sem znala. Ugotovila sem namreč, da bi pri delu, ki ga
opravljam, s svojim »neznanjem« prej škodovala, kakor pa koristila
podjetju in nanj »metala« slabo luč in tudi sebi takšna ne bi bila v
ponos. Tako sem svoje diplomsko delo gradila po principu opaženih
napak.
V dopisih, naročilih, ponudbah in ostalih dokumentih dnevno opazim
napake, ki nastajajo ravno iz neznanja. Napake sem si začela
izpisovati, potem sem pojasnila poiskala še v Slovenski slovnici in
jezikovni vadnici dr. Franceta Žagarja in dodala poglavjem svoje
primere, saj je moj cilj izboljšati jezikovno znanje in kulturo.
Na kratko sem predstavila tudi zgodovino slovenskega jezika in
izpisala samo tiste podatke, ki so zarisali v naš jezik pomembne
letnice in mejnike. Dotaknila sem se zvrsti slovenskega jezika in
opisala njihove značilnosti ter ugotovila, da mi je bil najbolj
zanimiv ravno argớ, saj se do sedaj o njem nisem učila.
Diplomsko delo sem zaokrožila s pogovorom o jezikovnih vadnicah,
poučevanju in slovenskem jeziku nasploh, ki sem ga imela s prisrčno
in prijazno profesorico, pisateljico, pesnico, lektorico in
jezikoslovko gospo Berto Golob. Pogovor sem oblikovala v obliki
intervjuja.
Majda Pogačnik, mentor Simon Muha
Izboljšanje procesa reševanja reklamacij
[Glej povzetek]
Reševanje reklamacij je za vsakega uporabnika zelo zahtevno in
občutljivo vprašanje. Reklamacije pa običajno spremljajo težave,
zato je nujno, da imamo vedno na razpolago vse podatke o vrstah
reklamacij in njihovih rešitvah.
Cilj diplomskega dela je raziskati in prikazati stanje in probleme
pri reševanju reklamacij v podjetju in predstaviti predlog
izboljšanja procesa reševanja reklamacij. V podjetju moramo z
navedenim procesom odpravljati vzroke, zaradi katerih nastajajo
reklamacije. Kontinuirano odpravljanje vzrokov zagotavlja stalno
izboljšanje stanja ter s tem učinkovit sistem reševanja reklamacij.
Dejstvo je, da dokler se stranke pritožujejo, lahko komuniciramo in
imamo možnost stvari izboljšati. Pritožba je darilo, je priložnost,
da nekaj izboljšamo. Še posebej pa je pomemben naš odnos do napak,
saj so te sestavni del našega življenja.
Odlika podjetja se pokaže takrat, ko je treba napako odpraviti!
Petra Fikfak, mentor Simon Muha
Organizacija dela v osrednjem sekretariatu [Glej povzetek]
Organizacija dela je izrednega pomena za uspešno poslovanje
organizacije. Pomeni povezovanje in usklajevanje zaposlenih,
delovnih predmetov in sredstev dela na način, da poslujemo čim bolj
ekonomično, da s čim manjšimi sredstvi in delovnimi napori dosegamo
čim boljše rezultate. Uspešna organizacija dela vpliva tudi na
zadovoljivo delovno moralo, učinkovite pogoje poslovanja, dobro
vzdušje med zaposlenimi, informacijsko učinkovitost, elastičnost pri
spremembah in okolju, kar pa zopet vpliva na uspešnost doseganja
zastavljenih ciljev.
Administrativno – pisarniško delo je pomemben segment v vseh fazah
poslovanja. V skladiščih vodimo razne evidence nabave materiala,
porabe in zalog materiala, izdelujemo kalkulacije cen, stroškov,
vodimo skladiščno dokumentacijo, dokumentacijo o normativih, pišemo
poročila za nabavno in prodajno službo in drugo. V nabavi delamo
razne raziskave tržišč, dobaviteljev, cen, nabavnih poti,
prevoznikov; delamo kalkulacijo, vodimo dokumentacijo. V
računovodstvu knjižimo različne dokumente, izdelujemo poročila za
različne potrebe, delamo primerjave. V vseh fazah se dela opravljajo
kot administrativna opravila.
Diplomsko delo obravnava organizacijo dela v osrednjem sekretariatu
podjetja Porsche kredit in leasing SLO d.o.o.. V teoretičnem delu so
opisane metode in tehnike delavca, osnovni pojmi s področja
arhiviranja, prevzem in oddaja pošiljk in poslovno komuniciranje. V
praktičnem delu je povedano nekaj besed o samem podjetju, nato pa
sledi predstavitev in analiza vseh nalog, katere opravlja zaposleni
na delovnem mestu v osrednjem sekretariatu. Namen naloge je
predstaviti tako v teoriji kot v praksi naloge, katere opravlja
zaposleni na že prej omenjenem delovnem mestu.
Alisa Možek, mentor Simon Muha
Reorganizacija vodenja v podjetju V.I.P. Holding [Glej povzetek]
Vodja ima v podjetju velik vpliv na delo podrejenih
sodelavcev, le ti pa s svojim delom vplivajo na uspešnost podjetja
oziroma organizacije. Da bi dosegli dobre rezultate, ki smo jih
zastavili, je potrebno delo organizirati, pri tem pa ima pomembno
vlogo tudi vodenje podjetja, ki ga lahko opredelimo kot proces
vplivanja na delovanje posameznika ali skupine, za doseganje
zastavljenih ciljev z danimi viri, ki jih imamo na razpolago. Z
nenehnim razvijanjem in prilagajanjem vodenja, lahko vodjem in
sodelavcem omogočimo boljše izkoriščanje svojega lastnega potenciala
ter rast in razvoj tako posameznikov kot tudi organizacije kot
celote.
Glavna naloga vodje je, da prepričljivo izrazi vizijo tega, kar mora
organizacija doseči in da v njeno izpolnjevanje pritegne vse
zaposlene. S tem jim omogoči, da prispevajo največ, kar je v njihovi
moči, k uresničevanju te vizije in pri tem občutijo, da delujejo v
skladu s svojimi interesi. Vodja mora biti torej mislec,
spodbujevalec in prepričevalec.
Novo! Cilj izobraževalnega
programa je pridobitev višje strokovne izobrazbe za naziv
inženir/ka mehatronike Študentje/študentke si med izobraževanjem
pridobijo široko in poglobljeno strokovno-teoretično in praktično
uporabno znanje iz mehatronike.
Novo: poleg
Ljubljane odslej tudi v Portorožu!
Cilj izobraževalnega programa višjega strokovnega izobraževanja je izobraziti inženirja s strokovno-teoretičnim in praktično-uporabnim znanjem za urejanje prostora s poudarkom na načrtovanju, gradnji, obratovanju in vzdrževanju infrastrukture.
Novo!
Cilj izobraževalnega programa je pridobitev širokega in poglobljenega strokovno-teoretičnega in praktično uporabnega
znanja iz računovodstva.